Indlæser
Få mere ud af trivselsundersøgelsen 2024
Dato og tid
Mandag d. 9. december 2024 kl. 09:00 til 11:30
Tilmeldingsfrist
Mandag d. 2. december 2024 kl. 19:30
Sted
Rådhuset, mødelokale 425,
Skelbækvej 2,
6200 Aabenraa
Rådhuset, mødelokale 425
Skelbækvej 2
6200 Aabenraa
Få mere ud af trivselsundersøgelsen 2024
Få mere ud af trivselsundersøgelsen 2024
Trivselsundersøgelser er et vigtigt redskab til at sikre god trivsel og kvalitet i opgaveløsningen på arbejdspladsen. På denne workshop får du konkrete værktøjer til, hvordan du kan følge op på resultaterne af trivselsundersøgelsen i 2024.
Vi arbejder med fire faser:
- Forberedelsesmøde i Lokal MED-udvalget, hvor undersøgelsens resultater drøftes.
- Dialogmøde i personalegruppen, hvor resultaterne gennemgås og bearbejdes.
- Udarbejdelse af en handlingsplan og dokumentation i SafetyNet.
- Fastholdelse af fokus og løbende forbedringer.
Workshoppen er praktisk orienteret og tager udgangspunkt i konkrete eksempler fra deltagernes arbejdspladser.
Det anbefales, at både ledere, arbejdsmiljørepræsentanter og tillidsrepræsentanter (TRIO) deltager sammen for at sikre en fælles forståelse og handleplan.
For at understøtte et højt fremmøde med færre udeblivelser og sene afbud til vores arrangementer, vil der blive opkrævet et gebyr ved udeblivelse eller afbud efter arrangementets tilmeldingsfrist.
Gebyret er på:
Heldagsarrangementer
- Kr. 750,- ved afbud efter tilmeldingsfrist
- kr. 1.000,- ved udeblivelse uden afbud
Halvdagsarrangementer
- kr. 500,- ved afbud efter tilmeldingsfrist
- kr. 750,- ved udeblivelse uden afbud
Find vej til arrangementet
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >
Kontaktinformation til arrangør
Aabenraa Kommune
Anne Blume Nielsen
Tlf: +45 24404163
ablnie@aabenraa.dk
Kontaktinformation til arrangør
Aabenraa Kommune
Anne Blume Nielsen
Tlf: +45 24404163
ablnie@aabenraa.dk