Hop til hovedindholdet

Aabenraa Kommune logo

Få mere ud af trivselsundersøgelsen 2024


Dato og tid

Mandag d. 9. december 2024 kl. 09:00 til 11:30

Tilmeldingsfrist

Mandag d. 2. december 2024 kl. 19:30

Sted

Rådhuset, mødelokale 425, Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa Rådhuset, mødelokale 425
Skelbækvej 2
6200 Aabenraa

Få mere ud af trivselsundersøgelsen 2024


Få mere ud af trivselsundersøgelsen 2024

 

Trivselsundersøgelser er et vigtigt redskab til at sikre god trivsel og kvalitet i opgaveløsningen på arbejdspladsen. På denne workshop får du konkrete værktøjer til, hvordan du kan følge op på resultaterne af trivselsundersøgelsen i 2024.

Vi arbejder med fire faser:

  1. Forberedelsesmøde i Lokal MED-udvalget, hvor undersøgelsens resultater drøftes.
  2. Dialogmøde i personalegruppen, hvor resultaterne gennemgås og bearbejdes.
  3. Udarbejdelse af en handlingsplan og dokumentation i SafetyNet.
  4. Fastholdelse af fokus og løbende forbedringer.

Workshoppen er praktisk orienteret og tager udgangspunkt i konkrete eksempler fra deltagernes arbejdspladser.

Det anbefales, at både ledere, arbejdsmiljørepræsentanter og tillidsrepræsentanter (TRIO) deltager sammen for at sikre en fælles forståelse og handleplan.

 

For at understøtte et højt fremmøde med færre udeblivelser og sene afbud til vores arrangementer, vil der blive opkrævet et gebyr ved udeblivelse eller afbud efter arrangementets tilmeldingsfrist.

 Gebyret er på:

Heldagsarrangementer
-    Kr. 750,- ved afbud efter tilmeldingsfrist 
-    kr. 1.000,- ved udeblivelse uden afbud 

 Halvdagsarrangementer
-    kr. 500,- ved afbud efter tilmeldingsfrist 
-    kr. 750,- ved udeblivelse uden afbud

 

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Kontaktinformation til arrangør

Aabenraa Kommune
Anne Blume Nielsen

Tlf: +45 24404163
ablnie@aabenraa.dk

Kontaktinformation til arrangør

Aabenraa Kommune
Anne Blume Nielsen

Tlf: +45 24404163
ablnie@aabenraa.dk