Hop til hovedindholdet

Aabenraa Kommune logo

Arbejdstidsregler døgn og ældreområdet


Dato og tid

Tirsdag d. 30. september 2025 kl. 09:00 til 11:30

Tilmeldingsfrist

Fredag d. 26. september 2025 kl. 10:00

Sted

Rådhuset, mødelokale 425, Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa Rådhuset, mødelokale 425
Skelbækvej 2
6200 Aabenraa

Arbejdstidsregler døgn og ældreområdet


Arbejdstidsregler døgn og ældreområdet

Kurset indeholder de grundlæggende arbejdstidsregler som der skal tages højde for i din planlægning i tjenestetid samt når der sker ændringer.

Vi kigger på følgende emner som er en del arbejdstidsreglerne på døgn og ældreområdet. 

  • Planlægning af arbejdstiden og dennes placering 
  • Ændringer i tjenesteplanen, hvornår skal der gives honorering for bl.a. merarbejde, overarbejde, mistet fridage. 
  • Tjenesteplan og opgørelsesperiode
  • Optjening og afvikling af søgn-og helligdage dage. 
For at understøtte et højt fremmøde med færre udeblivelser og sene afbud til vores arrangementer, vil der blive opkrævet et gebyr ved udeblivelse eller afbud efter arrangementets tilmeldingsfrist.
 
Gebyret er på:
Heldagsarrangementer
-    Kr. 750,- ved afbud efter tilmeldingsfrist 
-    kr. 1.000,- ved udeblivelse uden afbud 
 
Halvdagsarrangementer
-    kr. 500,- ved afbud efter tilmeldingsfrist 
-    kr. 750,- ved udeblivelse uden afbud
 

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Kontaktinformation til arrangør

Aabenraa Kommune
Karina List

Tlf: +45 73767185
kli@aabenraa.dk

Kontaktinformation til arrangør

Aabenraa Kommune
Karina List

Tlf: +45 73767185
kli@aabenraa.dk