Indlæser
M365-indrullering: delecomputere
Vis lignende arrangementer
Dato og tid
Mandag d. 13. januar 2025 kl. 08:30 til 15:00
Tilmeldingsfrist
Fredag d. 10. januar 2025 kl. 10:00
Sted
Aabenraa Rådhus (Lokale 019) ,
Skelbækvej 2,
6100 Aabenraa
Aabenraa Rådhus (Lokale 019)
Skelbækvej 2
6100 Aabenraa
Arrangementsbeskrivelse
Velkommen til tilmeldingsportalen for indrullering af delecomputere
- IT-afdelingen står klar til at hjælpe jer med at få indrulleret de delecomputere, I har behov for på jeres lokationer. Det er vigtigt, at I som lokationer har afklaret jeres behov, så vi kan levere de løsninger, der passer præcist til jer.
Hvad tilbyder IT-afdelingen?
- Indrullering af delecomputere: Vi indrullerer de delecomputere, I har behov for - dog maksimalt det antal I har i forvejen.
- Udskiftning af gamle computere: Hvis jeres nuværende delecomputere ikke er gode nok til at køre M365, kan vi ombytte dem med computere der er gode nok.
- Ombytning af computere: I kan kun få en ny bærbar, hvis I tilsvarende afleverer én bærbar I har i forvejen. Skal I have nye bærbare, som I ikke har i forvejen, skal de bestilles som en normal opgave hos IT-Helpdesk, og I vil blive faktureret som på normal vis.
- Indlevering på rådhuset: Mød op på rådhuset med jeres computere og få dem indrulleret. Skal I have stationære eller helt nye bærbare kan vi ombytte med computere fra lageret med det samme. Bærbare som I skal beholde tager 0,5-1,5 time at indrullere.
Kontakt os, hvis særlige omstændigheder forhindrer jer i at indlevere og ombytte på rådhuset.
Hvad skal I forberede inden tilmelding?
- Afklare behovet for delecomputere: Overvej, hvor mange delecomputere der reelt er nødvendige baseret på jeres brugsmønstre. Hvis alle på lokationen har personlige computere, er delecomputere ikke nødvendige.
- Angive udstyrstype: Er jeres delecomputere stationære eller bærbare?
- Tjek kompatibilitet: Er jeres delecomputere gode nok til at køre M365?
- Angive brugeroplysninger: For hver delecomputer skal I angive bruger-initialer på de brugere, der skal anvende den. Dette er nødvendigt for at tildele de rigtige licenser.
- Planlæg indrullering: Er I okay med at ombytte alle delecomputere på én gang, eller ønsker I at tage det i mindre bidder? Skal I have indrulleret dem I har i forvejen eller blot ombytte?
Hvordan fungerer tilmeldingen?
- Vælg en dato og et timeslot. Antal billetter skal svare til antallet af delecomputere I skal have.
- Udfyld tilmeldingsformularen med oplysninger om jeres udstyrsbehov og nuværende udstyr, så vi kan give jer dét I har brug for.
Har I spørgsmål?
Kontakt en af følgende personer:
- Lennart Hoffmann Kastbjerg – 23105704, lhka@aabenraa.dk
- Stig Svane Jacobsen – 21201322 / ssjac@aabenraa.dk
Find vej til arrangementet
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >
Kontaktinformation til arrangør
IT-afdelingen
Tlf: +45 23105704
lhka@aabenraa.dk
Kontaktinformation til arrangør
IT-afdelingen
Tlf: +45 23105704
lhka@aabenraa.dk