Hop til hovedindholdet

Aabenraa Kommune logo

M365-indrullering: Aabenraa Rådhus

Vis lignende arrangementer


Dato og tid

Torsdag d. 28. november 2024 kl. 08:30 til 15:00

Tilmeldingsfrist

Onsdag d. 27. november 2024 kl. 12:00

Sted

019 (IT-gangen på rådhuset), Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa 019 (IT-gangen på rådhuset)
Skelbækvej 2
6200 Aabenraa

M365-indrullering: Aabenraa Rådhus

Vis lignende arrangementer


Arrangementsbeskrivelse

Velkommen til booking af timeslots for indrullering af personlige PC'er. Du skal vælge en dag og et af de to tilgængelige timeslots, hvor hvert slot har en kapacitet på 20 PC'er. Hvis du ønsker at tilmelde flere PC'er på vegne af dine kollegaer, angiv da antallet af PC'er, som skal indrulleres, når du vælger dit timeslot - en tilmelding af en person skal forstås som tilmelding af en pc.  

Når du booker en tid til indrullering skal du være opmærksom på følgende: 

  1. Indlevering: Du skal selv sørge for at bringe de tilmeldte pc'er til indleveringsstedet. Du må gerne indlevere pc'er på vegne af andre. Aflevér dem ved timeslottets start. Selve indrulleringen tager 1-1,5 time. 
  2. Personlige PC'er: Timeslots er kun til personlige PC'er og må ikke bruges til indrullering af fælles/dele-PC'er. Sørg for, at det er de rigtige PC'er, du tilmelder.
  3. Kompatible PC'er: PC'erne skal være kompatible med M365 og stå på positivlisten over godkendte PC'er til indrullering. Hvis en PC ikke er kompatibel, skal den erstattes med en ny som udleveres af IT-afdelingen. Erstatninger er kun mulige, hvis der er et reelt behov for en ny PC og ikke blot for at erstatte en ubrugt PC, eller fordi man kunne tænke sig at få en ny foruden det udstyr man har haft i forvejen. IT-afdelingen forbeholder sig retten til at afvise anmodninger om nyt udstyr, hvis ikke det findes retmæssigt. 
  4. Én PC pr. medarbejder: Hver medarbejder kan kun få indrulleret én personlig PC. 
  5. Dockingstationer: Hvis du får indrulleret en bærbar PC og behøver en dockingstation, skal du ligeledes angive det i bestillingen. IT-afdelingen forbeholder sig retten til at afvise anmodninger om nyt udstyr, hvis ikke det findes retmæssigt.  
  6. Klar identifikation: Inden indlevering af PC'er til indrullering skal der påsættes en post-it med medarbejderens navn, initialer, afdeling og lokation. Dette sikrer, at PC'en returneres til rette ejermand efter indrullering.
  7. Opsætning efter indrullering: Det er vigtigt, at den primære bruger af PC'en er den, der logger ind og sætter PC'en op første gang efter udlevering. Du kan med fordel tilgå Kom godt i gang-vejledningen for hjælp til opsætning. 
  8. Forberedelse: Læs mere om, hvordan du forbereder du på indrullering af personlige PC'er i vores forberedelsesvejledning på medarbejderportalen.

Afmelding og rettelser: Hvis du bliver forhindret eller har behov for at ændre din booking, kan du afmelde eller rette bookingen via linket i bekræftelsesmailen.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Kontaktinformation til arrangør

Aabenraa Kommune
Lennart Hoffmann Kastbjerg

Tlf: +45 73766284
lhka@aabenraa.dk

Kontaktinformation til arrangør

Aabenraa Kommune
Lennart Hoffmann Kastbjerg

Tlf: +45 73766284
lhka@aabenraa.dk