Hop til hovedindholdet

Aabenraa Kommune logo

Håndtering af sygefravær


Dato og tid

Onsdag d. 18. september 2024 kl. 12:30 til 15:30

Tilmeldingsfrist

Onsdag d. 11. september 2024 kl. 09:00

Sted

Rådhuset, lokale 120, Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa Rådhuset, lokale 120
Skelbækvej 2
6200 Aabenraa

Håndtering af sygefravær


Arrangementsbeskrivelse

På dette kursus bliver du som leder klædt på til at kunne håndtere sygefravær. Vi kommer til at dykke ned i elementer så som jura for området, Delpolitik for forebyggelse af sygefravær, alt du skal være opmærksom på i forbindelse med sygefraværssamtaler, tydelig personaleledelse samt indberetning og andre relaterede emner.

 
Kurset er dialogbaseret. Det betyder, at I som ledere har mulighed for at frembringe de udfordringer, som fylder hos jer. Jeres udfordringer vil vi vurdere ud fra et juridisk perspektiv og ud fra vores Delpolitik for forebyggelse af sygefravær. Vi vil også stille skarpt på, hvordan I håndterer sygefraværssamtaler og bedriver god personaleledelse i krydsfeltet mellem drift og sygefravær.

 

Det med småt:
For at understøtte et højt fremmøde med færre udeblivelser og sene afbud til vores arrangementer, vil der blive opkrævet et gebyr ved udeblivelse eller afbud efter arrangementets tilmeldingsfrist.
 
Gebyret er på:
Heldagsarrangementer
Kr. 750,- ved afbud efter tilmeldingsfrist
Kr. 1.000,- ved udeblivelse uden afbud

Halvdagsarrangementer
Kr. 500,- ved afbud efter tilmeldingsfrist
Kr. 750,- ved udeblivelse uden afbud

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Kontaktinformation til arrangør

Aabenraa Kommune
Sanne Hougaard Kramer

Tlf: +45 24340155
shkr@aabenraa.dk

Kontaktinformation til arrangør

Aabenraa Kommune
Sanne Hougaard Kramer

Tlf: +45 24340155
shkr@aabenraa.dk