Hop til hovedindholdet

Aabenraa Kommune logo

Finanskursus del 1

Vis lignende arrangementer


Dato og tid

Tirsdag d. 3. december 2024 kl. 08:00 til 12:00

Tilmeldingsfrist

Onsdag d. 27. november 2024 kl. 23:55

Sted

Rådhuset, IT-lokale 021, Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa Rådhuset, IT-lokale 021
Skelbækvej 2
6200 Aabenraa

Finanskursus del 1

Vis lignende arrangementer


Arrangementsbeskrivelse

Dette kursus er relevant for alle administrative medarbejdere, der skal kontere fakturaer og foretage omposteringer, og man skal deltage både på finanskursus del 1 og 2, førend der gives adgang til Prisme.

Indhold finanskursus del 1:

Kurset indledes med en introduktion til Prisme365, herunder sammenhæng til andre systemer og hvorledes kontoplanen er opbygget.

Du lærer at betale elektroniske fakturaer, og får vist hvilke muligheder der er for kontering. På kurset gennemgår vi de muligheder der er i forbindelse med håndtering af e-fakturaer. Fx:
- Hvordan videresender du fakturaen til en anden medarbejder i kommunen
- Hvordan deles fakturaen mellem flere afdelinger
- Hvor er lignende fakturaer tidligere konteret
- Hvordan inaktiverer man en faktura

 Der er "Hands-ON" undervisning, hvilket betyder at du sidder foran en PC.

Målet med kurset er, at du efterfølgende er fortrolig med brugen af Prisme365 og kontoplanen, og selv kan betale fakturaer og ved hvorledes der skal konteres.

NB: dette kursus henvender sig til:
* Nyansatte
* Ansatte der har deltaget i kurset tidligere, men ønsker genopfriskning
* Ansatte der får nye arbejdsområder eller skal varetage nye funktioner inden for bogføring.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Kontaktinformation til arrangør

Aabenraa Kommune - Team Prisme
Tlf: +45 7376 7369
prisme@aabenraa.dk

Kontaktinformation til arrangør

Aabenraa Kommune - Team Prisme
Tlf: +45 7376 7369
prisme@aabenraa.dk